PRETTY LITTLE LIARS-4.SEZON ÖZETİ VOL.1 DEDEKTİF WILDEN'IN ÖLÜMÜ,BLACK WIDOW'UN ORTAYA ÇIKIŞI VE DİĞER OLAYLAR


4.SEZON


1.BÖLÜM







A IS FOR ALIVE


Bagajdan bir ölü domuz çıkar
Mona ortalarda yoktur goruntulerin oldugu sabit diskini alır.Ve kızlar oradan arabayla uzaklasırlar
Wilden'ın arabasıyla ilgili haber yoktur
Aria dısarı bakarken Mona polis gelmeyecek boşuna bakma der
Aria Mona'ya  bize yaptıgın onca seyden sonra sırf sen dedin diye güvende değiliz ayrıca sana güvenmiyorum der
Em Mona'ya seni parçalamadığımıza sukret bence deyince Mona da Em'e zayıf halka hep sendin bunu unutma der
Spence  Mona'ya oyun oynamayı seviyorsan seninle sorguya çekme oyunu oynayalım diye teklif de bulunur
Mona bu teklifi kabul eder
Spence arabayı nasıl cıkarttın diye sorar
Mona ben cıkartmadım ama Hanna'nın garajına ben koymustum diye cevaplar
Ve Mona anlatmaya başlar;
Shana Jenna'ya aşık ve ikisi de Melissa'dan korkuyor
Cece Radley'e gelince onu Ali sandım ne konustuk bilmiyorum
Em'e masaj yapan Lucas'tı Toby'i şehirdeki işi aldıgı söylediği zaman ise aldım
Ian'ı can kulesinden ben itmedim bilmiyorum kim itti ama iyi ki yaptı der
Kızlar uyanır Mona'nın gittiğini zanneder ama geri gelir kahve almıstır
Em'e kusura bakma arabanı almak zorunda kaldım der
Kızlar nereye gittin diye sorunca Mona kahve aldım diye cevaplar
Hanna başka nereye gittin diye sorar ve o belleği ona vermesi gerektiğini söyler
Mona kusura bakma Hanna sana veremem o bellek bana Redcoat için lazım
Kızlar sen de olan seylerimizi istiyoruz deyince
Mona



                     'BENİM EVİM SİZİN EVİNİZ'
                                               
                                                                     

                                          deyip onları barınağına götüreceğini söyler

Onları barınagına götürürken yolda durup çamurlu araba ve polislere bakarken Hanna inanamıyorum bunların hepsi ölü bir domuz için mi derken o anda Wilden'ın cesedini görürler ve hepsi şok olur
Mona 'ARTIK BENİMSİNİZ'in  ne anlama geldiğini şimdi anladım der ve Spence tamamlar Wilden'ı biz öldürmüşüz gibi gösterebilir
Toby yanan evin oralardadır ve itfayeci kırmızı ceket bulur yanmıs haldedir ve Toby bunun üzerine uzaklaşır
Kızlar Mona'nın barınağına gider ve Redcoat kim diye kafa yorarken Alison olabileceği ihtimali üzerine konuşurlar
Em Ali öldü o olamaz der ve Hanna cadılar bayramı treninde Caleb gibi giyinenin Mona olduğunu anlar
Aria benden kurtuluyordun neredeyse deyince Mona o ben değildim der ve videoyu gösterir  kupa kızı Wilden dır ve biriyle konusur planlar değişti bırak gitsin diye o kişi Melisa dır
Mona'nın bilgisayarındaki her şey  silinir  ve dışardan çocuk sesleri gelir Alison o değil Aria diye kızlar dışarı çıkar ve çocuklar parkta oynamaktadır
Ellerinde bebekler vardır adları da Spencer,Emily,Hanna,Aria,Alison ve Mona 'dır.
Mona bebeğine sahip kız Mona'ya sen taraf değiştirince bizimle oynamaya basladı deyince
kızlar şaşırır.
Jessica Dilaurentis evine geri  dönüyordur
Toby ve Spence yarısı yanmış kırmızı ceketini ararken Spence yanan evden içeri girer
Spence burada yalnız değiliz bence deyince ve bir karartının geçtiğini görür ve biri ormanda kaybolur
Em Ali'nin annesine yardım eder ve annesi Ali'nin tüm eşyalarını saklamıştır
Hanna Mona'yı almaya karavana gider
Aria Ezra'yı  cafe de görünce ayrılacakken Aria ona kahve içmek uygun olmaz dimi diye sorunca Ezra dün olsa içerdim ama bugün olmaz deyince Aria neden diye sorar
Ezra burdan güzel bir iş teklifi aldım diye cevaplar ve Ezra Aria'ya yoluna devam edebileceğini söyler
Aria daha hazır olduğunu düşündmediğini söyler ve cafeden çıkar
Spence Toby'e Wilden iki farklı yerinden vurulduğunu ve gece 10 ile gece yarısı arasında öldürüldüğünü söyler
Spence simdi bize karsı ne kullanacak derken Toby'e annesinin fotografı ve


'UMARIM ONU HER GÜN ÖZLÜYORSUN'-A

                                                                                                       diye mesaj gelir

Spence Toby'e kimmis diye sorunca işten önemsiz diye cevaplar Toby
Okul müdürü Aria'yı izler ve onu odasına çağırır.
Aria müdürün odasına gider Müdür ona sana sordum bana yalan söyledin öğretmeninle yattın deyip ona fotoğraflar gösterir Ezra'yı öperken ve onunla birlikte olurken ve Aria'nın ailesini de çağırmıştır
Müdür Ezra hapise girecek deyince Aria Müdürün odasından çıkar ve koşa koşa Ezra'nın olduğu sınıfa giderken Ezra'nın kelepçelenip götürüldüğünü göür
Oh ama neyse ki bunların hepi bir hayaldir ve müdür Aria dan bir kaç belgeyi imzalamasını ister
Ezra Aria'ya başka insanlarla görüşmek istiyorum diye mesaj atar
Paige Stranford'a gidecektir Em ben hep Danby'i düşündüm deyince Paige Em'i  de ikna etmeye çalışır ve Em evet  gitmek istiyorum ve seni seviyorum der
Mona ve Hanna alışveriş yapmıştır
Hanna dalgındır ve Mona tekrar arkadaş olmamız zor olacak deyince Mona belleği ona verir
ve ona onun gerçek arkadaşı olduğunu söyler
Jenna Em'e gelir ve başıma bir şey gelirse Toby'i hiçbir zaman üzmek istemediğimi söyle der
Spence Jessica Dilaurentis'in onu izlediğini görür
Kızlara


'KAPALI TABUTLAR SIRLARI KAPALI TUTAR ONUN Kİ AÇIK VE SİZİNKİLERİ ORTAYA ÇIKARIYOR ÖPTÜM SÜRTÜKLER '-A

                                                                                                                    diye mesaj gelir

Kızlar Wilden'ın cenaze törenine gider
Yarım saat içinde tabutu açacaklar ve ona bakmalıyız diye konuşurlar ve tabutun olduğu odayı aramaya başlarlar
Sonradan Black Widow (Kara Dul) olarak adlandırılacak kişi ortaya çıkmıştır
Spence tabutu bulur ve Mona'da ordadır
Mona A'dan aynı mesajı aldık der
Telefon calıyordur telefonu Spence alır ve tekrardan arar
Hanna çıkar ve neden beni anamın telefonundan alıyorsun der
Hanna A annemin peşinde mi der ve Mona başka bir yere oturur
Toby'e


'ANNENE NE OLDUĞUNU BİLİYORUM BARINAĞI GETİRİRSEN SEN DE NE OLDUĞUNU ÖĞRENECEKSİN'-A


       
                                                                                                diye mesaj gelmiştir ve yoldadır.

Black widow limuzine biner
Bir dedektif gelir ve kızlara neden cenazesine geldiniz diye sorar ve onlara tekrardan sorgulanacaksınız der



GERÇEK SİZİ ÖZGÜR BIRAKMAYACAK ONU SİZİNLE BERABER GÖMECEĞİM ÖPTÜM'-A

                                                                                                                     diye mesaj gelir

Ve A o gecenin videosunu cekmiştir.Kızların bagajı açması ve diğer şeylerin hepsi videoda vardır.




Bölüm Sonu A: Mona'yı da kızların yanına koyar ve taktığı maskenin yanmış olduğunu görürüz.


2.BÖLÜM




TURN OF THE SHOE

Kızlar o cenazdeki siyah tüller içindeki kadının kim oldugu hakkında konusurlar
Spence'e Melissa'yı sorarlar o da staj için görüsmeye gitti diye cevaplar Spence patateslerle kulubenin planını cizer ve anlamaya calışıyorum
O Ali değildi der Aria Hanna hayır oydu gözlerimle gördüm der
Mona gelir ve Ali ile ilgili düşündüm der
Hanna annemin telefonu oraya nasıl girdi diye sorar
Mona bana güvenmiyorsanız Karavanı  arayın der
Ve kızlar karavanı aramaya gider
Mona yolu gösterir ama karavan ortalarda yoktur
Kızlar Mona'ya inanmaz
Aria bekle der Mona'yı izliyordur
Mona arabasına binince biri onun boğazını sıkar
Monanın farı yanıp sönünce kızlar endişelenir ve gidip bakarlar
Mona arabadan kendini atar ama maskeli adam arabayı üzerlerine sürer ve Em kızları kurtarayım derken omzunu incitir
Mona'nın arabası okulun arkasında bulunmustur
Hanna Annesine telefonun geri verir
Spence Pensilvanya'dan red cevabı almıştır
Spence okula gider  ve Ezra sen iyi misin diye sorar
Spence beni kabul etmediler oraya girmeyen ilk kişi benim neden size söyledim bilmiyorum der
Ezra sana yardım edebilirim Hafta sonu beraber calısırız der
Hanna'nın annesi topuklu  ayakkabılarını temizler
Em kendini agrı kesicilere vurur
Aria Holden'a bakmaya gider ve Jake diye birisiyle tanışır
Özel ders veriyor  musun diye sorar
Hanna annesine ayakkabıları sorar ve annesi ona gider yapar
Jessica Hanna ile konuşur papagan ile tanısır Papağının adı Tippydir  sesi  aynı Alison'a benzemektedir.
Aria derse gider ve Jake bana güvenmelisi der
Aria seni tanımıyorum der bir seyler soyler sonra erkek arkadasımdan yeni ayrıldım deyince Jake ona kızgın ve güçsüz hissettiğini ve kendi içinde güvende değilse kendini savunamayacağını söyler
Aria kendini güvende hissetmediğini söyler
Hanna Jessica ya sorular sorar
 Jessica Ali'nin  sarı bluzunu alısını hatırlar ve
Ali Cape May'e gitmek ister ama annesi izin vermez o da  sinirlenir  ve nefesini tutar
Annesi yapma şunu dese de Ali kararlıdır tamam der annesi.
Hanna Ali bizi Cape May'e cagırmadı der
Annesi sasırmadım der
Annesi bir erkek vardı sanırım der
Aria ve Jake derse devam eder
Aria Jake i öper ve pardon deyip cıkar gider Kendi kendine aptalsın der
Mona polis ile konusuyordur ve Aria onu alır
Toby Spence'e karavanı ben aldım deyince Spence şaşırır.
 Annemin kendini öldürdüğü gece Radley deki doktordan aldıgım notları bununla takas ettim der
Em ağrı kesici içer ve Shana oradadır
Shana Em ile konuşur ve bir tane daha içer
Toby Spence'e Annem intihar etmedi bunu ispatlayacğım der ve Aria gelir ve Toby gider
Em atlar ve yüzmeye başlar ve kafasını taşa çarpıp bayılır.
Hanna papağanla gelir
Papağan merhaba uzun sortlu beni özledin mi der ve şarkı söyler
Hanna annesine NY da mıydın diye sorar
Wilden ile görüşmek için mi geldin diye sorar
Papağan Spence ile kalır Hanna ya gel su kusu al der
Spence Tippi telefon numarası söylüyor der
Evin etrafında birileri dolasıyrodur ve Jake Arialara gelir
Geri dönmeyecektin değil mi der
Jake Aria'a  onunla ilgilendiğini söyler
Aria Jake e kahve icme teklifinde bulunur Spence ısrarla arayınca Jake gider
Em Paige'e A yı anlatır
Em dışında kızlar numarayı aramaya karar verir
Geri döndüklerinde papağan gitmiştir
Hanna'nın annesi ayakkabılarını çıkarır ve çöp poşetine koyar
ve biri fotoğraf cekmiştir


Bölüm Sonu A: Tippi'ye yemek verir



3.BÖLÜM










CATS CRADLE

Kızlar Ali'nin eşyalarını alır
Jake ile Aria kafede oturuken Aria annesini izler sanırım annemin aşk hayatını kıskanıyorum der
Ella nın sevgilisi onu Avusturya ya davet eder
Caleb Hanna'ya babasından özür dilemesini anlatır annen yapmadı merak etme diye teselli eder
Ella Aria ya söyler Aria gitmek ister misin diye sorar
Toby kötü durumdadır ve kafayı yemek üzeredir
Spence biz anlatalım yoksa daha kötü olacak der
Hanna annesini sorguya ceker
Em doktora yalan söyler
Hanna annesinin odasını karıstırıken çiçekteki notta umarım daha iyisindir gösteri bir fiyaskoydu bir sey kacırmadın yazar
Em ve Aria Ali'nin defterlerine bakacaktır
Dr Em'in anasını aramıstır ve Em'in ilaçlar konusunda tuhaf davrandığını söylemiştir
Anası da evdeki kutuyu sayınca Em'in ağrı kesiciyi hunharca sömürdüğü ortaya cıkmıstır
Anası da bu yuzden Em'e kızgındır ve arabaya bin diye tutturur

Aria'a

'HER SEFERİNDE BİR BENCİL ANNEYLE ROSEWOOD'U TEMİZLİYORUZ ÖPTÜM'-A


                                                                                         diye mesaj gelir

Hanna Caleb ile konusur Caleb avukatla konusalım der
Hanna karakolda dedektifin suç tablosunu görür ve ilgisini ceker
Bütün herkes tablodadır Hanna şaşkındır
Tam resmini çekerken Dedektif gelir
Hanna karakoldan çıkarken Melissa'yı görür
Caleb Hanna'nın babasına gider
Hanna hakkında bir şeyler söyler ve aklımın bir kösesine yazdım der
Maskenin içinden başka maske çıkar
Maske de 'Hector Lime' yazar
Hanna nın annesi bana  soru sorma der
Spence ve Toby Radley'e girer
Hanna Spence'e hadi atölyeye gidiyorum bekleyemiyorum der
Atolye ye gideler ve veranda da biri vardır der Hanna
Ama sonradan onun manken olduğunu anlarlar
Hector çıkar ve Hanna maskeyi gösterir
Hector içeri gelin der Kızlar içeri girer
Spoby Radley e girmiştir
Doğu tarafındaki pencere der Toby
Pencereye gidip buradan intihar etti der
Toby tekrardan canlandırmaya çalısır
Spence karavanı A'ya hic bir sey için vermisim der
Spence çıkıntı var annen buradan atlamadı
A sana doğru bilgi verdi der
Toby annemin doktorunu bulmalıyım der
Hanna Ali ile nasıl tanıstınız diye sorar Hector reklamımı görmüş diye cevaplar
Hector Em'e harika medusa olursun senin yüzünü istiyorum deyince Em karar veremez ve Hector konuşuruz bildiklerimi anlatırım der ve Em kabul eder
Hanna odaya girer ve gezinmeye baslar
Bir kalıp Hanna'nın dikkatini çeker ve o kalıbı alır
Hank Calebe seninle konuşmamız lazım der
Caleb ama onu gördünüz nerde der
Bana geldi paraya ihtiyacı oldugunu söyledi de
Ona hayır dedim gitti
Hank ofisime cıkıp baktım ama silahım yoktu der
Em A annem için sosyal  hizmetlere basvuruda bulunmus der
Aria annesine git lütfen senin için kaçırılmaz bir fırsat der
Hanna bu m Melissa'nın
Hanna eve döner ve annesi duştadır ve annesi üzgünüm der
Hanna odasına gider
Melissa Hanna'yı sorar
Em uyuyamaz ve annesinin parmaklıklar ardında fotoğrafı gözünün önüne gelir
Aile Hizmetleri Em in babasını da aramıştır ve Em in babası geliyordur






Bölüm Sonu A: Em'in filmini inceler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SHERLOCK 1.SEZON 1.BÖLÜM A STUDY IN PINK

SHERLOCK 1.SEZON 2.BÖLÜM ÖZETİ THE BLIND BANKER

SHERLOCK 1.SEZON 3.BÖLÜM THE GREAT GAME (SEZON FİNALİ) ÖZETİ