POKEMONLAR AŞKINA (JIGGLYPUFF ÖZEL ) :)




JIGGLYPUFF








Pokemon Go oyunuyla beraber tüm insanların hunharca Pokemon peşinde koştuğu şu günlerde en sevdiğim (ruh eşim olarak gördüğüm) pokemon olan Jigglypuff'tan bir parça paylaşmak istedim :) Bana da bir pokemon aşkı geldi.Oyunu indirdim ama Balbasar'ı yakalayıp bıraktım bana çok yorucu geldi.



Jigglypuff 1.Nesil bir pokemon olup ponçik ve pembesi bir yapıdadır.







Kendisi şarkı söylemeye bayılır ama söylediği şarkı ile herkesi uyutur

Herkesin uyuduğunu görünce buna sinirlenen Jigglypuff çok kullanışlı mikrofonuyla (hem mikrofon hem kalem ) herkesin yüzünü boyar

Konuşurken de kullandığı tek kelime  Jiggly'dir :)









Şimdi gelelim söylediği şarkıya ;









                                BONUS: Jigglypuff  şarkı söylüyor,Ash ve takımı kaçıyor :)








                   Slow bir şarkı olmakla birlikte tek bir sözden oluşmaktadır:JIGGLYPUFF :)




Pokemon aşkına kimsenin başına kötü bir şey gelmemesi dileklerimle....




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SHERLOCK 1.SEZON 1.BÖLÜM A STUDY IN PINK

SHERLOCK 1.SEZON 2.BÖLÜM ÖZETİ THE BLIND BANKER

SHERLOCK 1.SEZON 3.BÖLÜM THE GREAT GAME (SEZON FİNALİ) ÖZETİ