DÜĞÜMLERE ÜFLEYEN KADINLAR-BAŞUCU KİTABIM,KALBİM !





Bir erkek bir kadinin nefesi kadar yazisini gordugumde itiraf etmeliyim ki daha degisik seyler aklima gelmisti.Satin aldigim yuzlerce kitap arasinda sadece bu kitapta satin aldigim tarih yaziyor.15.11.2013 benim icin onemli bir tarih olacagini onceden hissetmisim :) Dugumlere ufleyen kadinlarin anlamini tam anlamiyla kavrayamadigim gibi,Felak Suresindeki ''neffassati fil ukad''ın anlaminin da bu kadar derin olabileceğini bilmiyordum :)

Ama bu kelimeler benim hayatimi degistirdi :)
Kitaba basladigimda degisik bir havasi oldugunu hissetmistim elime alir almaz 150 sf bitmisti bile zaman nasil gecti hic anlamadım...

3 kadin; hayattan yorulmus,nefesi kesilmis,kendi dunyasindan kovulmus,kendi yolunu bulmak ve kendi nefesini toplamak icin yola cikmis 3 kadin !
Bundan daha guclu ve güzel bir baslangic olabilir mi ?
Madam Lila da bu gruba katilinca tamam dedim grup tamamlandi :)










...''Anlayacaksınız ki hayat sizin nefesinizde.Başka hiçbir yerde , hiçbir şeyde değil.Hayatı siz kuracaksınız.Nefesinizi üfleyeceksiniz...Hayat...Nefesinizin yettiği kadar''

.... ''Hakikatte kadınlar,bu alem içinde başka alem yaşarlar.İçine aşklarını ve büyülerini üfledikleri bir alemdir bu.Erkekler biteviye o alemi hırpalar,yıkar.Kadınlar ise yeniden üfleyerek nefesleriyle kurarlar o alemi.Kadınlar,erkekleri de üfleyerek var ederler.Bir erkek,bir kadının nefesi kadardır; başka hiçbir şey değildir.''...

...''pek nadiren bir erkek çıkar,bir kadının nefesiyle var ettiği aleme sadece hayret etmekle mesul olduğunu anlar.''...

Bu alıntılar bana göre kitabın kalbini oluşturan alıntılar ve benim en sevdiklerim :)

Kitapta ayrıca Kartaca Kraliçesi Dido'nun hikayesi anlatılır.Dido bize aşkın en tutkulu halini hatırlatır.Aşktan dolayı bir insanın ne kadar ileri gidebileceğini gösterir.



Kitapta anlatılan tüm konular kadınların kalbini oluşturuyor bence o yüzden bu kitap için ''başucu kitabım,KALBİM'' diyorum.

#birkadınnasılsevilmeli


(Fotoğraf neokur.com'dan  alınmıştır.)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SHERLOCK 1.SEZON 1.BÖLÜM A STUDY IN PINK

SHERLOCK 1.SEZON 2.BÖLÜM ÖZETİ THE BLIND BANKER

SHERLOCK 1.SEZON 3.BÖLÜM THE GREAT GAME (SEZON FİNALİ) ÖZETİ