TATLI KÜÇÜK YALANCILAR-PRETTY LITTLE LIARS 3.SEZON ÖZETİ-4 CECE DRAKE'İN AYRILIŞI


16.BÖLÜM





MISERY LOVES COMPANY 

Kızlar hasta olduğu için Aria’ya gelir ve konuşurlar
Toby ile Mona bir işler karıştırırken Mona Spence hakkında sorular sorar ve Toby Spence’in hala ona A’dan bahsetmediğini söyler
Mona o sürtük sır saklayabiliyor der.
Toby bunu aceleye getiriyor muyuz diye sorunca Mona emirleri onun kendisinin vermediğini söyler.
Toby icabına bakacağını söyler
Em ile Toby dertleşir ve Toby tekrar başlarsa bana anlatır mısınız diye sorar Em’e 
Em tabiki de der neden anlatmayalım
Hanna iş görüşmesine gidecektir onun için elbise seçmesi gerekir ve Caleb’e sorar
Caleb ben mi cok yanlış insana soruyorsun  ben hep aynı şeyleri giyiyorum
Hanna ısrar edince Caleb dene de üzerinde göreyim der
 Ve Hanna ayakkabılarını almak için geri döndüğünde Caleb telefonla konuşuyordur Hannaya daha fazla zarar veremeyecek ben varım yapalım şu işi dediğini duyar
Hanna Caleb’a kimle konuştuğunu sorar Caleb bir şeyler söyler ama Hanna inanmaz ve Caleb’e aptalca bir sey yapmamasını söyler
Spence Toby’e keşke babamın onuruna verilen yemeğe katılmayıp yıldönümümüzü kutlayabilsekne güzel olurdu der ve öpüşmeye başlarlar tam o sırada Spence’in annesi gelir
Spence’in annesi Spence’e akşam hazır olmasını ve yemekte babasının yalnız olmaması gerektiğini hatırlatır Toby evden ayrılır
 Ve Spence ‘in annesi  Spence’e nasıldım diye sorunca Spence harikaydın deyip lazanya tarifini alır
Meredith gelir ve Aria’yı kontrol eder
Aria Meredith’e annemi arar mısın diye sorar.
Meredith tamam ararım der
Aria çok yorgundur ve Meredith sayfa peşindedir
Hanna Em’den Caleb’i takip etmesini ister ve Em’de yapacağını söyler
Meredith Ella’ya Aria çok iyi diye yalan söyler.
Meredith Aria’nın telefonunu almıştır
Spence herşeyi hazırlayıp ve Scrabble’ın (kelime oyunu) üstüne seni seviyorum yazmıştır
Kalem ararken bir çekmeceyi açar ve çekmede Toby’nin Radley kartı vardır ama Allah’tan Spence onu görmez
Hanna iş görüşmesine gider ve içerde kimse yoktur sadece cansız mankenler vardır
Bir anda ışıklar söner ve Hanna içerde kalır
Hanna yardım arar ama kimse yoktur siyah kapşonlu biri tüm mankenleri Hanna’nın üzerine atar ve çıkıp gider Hanna’nın bileği burkulmuştur.

Hanna

‘BİR DAHAKİNE YÜZSÜZ SEN OLACAKSIN’-A

                                                                      diye mesaj alır.

Ama A takımından biri anahtarı düşür ve Hanna’da onu alır
Caleb ve Paige buluşur ve ne hissettiklerinden konuşurlar
Hanna Spence’e gider ve iş görüşmesinde gittiği yerin 1 ay önce kapatıldığını söyler.
Kızlar A’nın durdurulması lazım diye konuşurlar.
Aria uyuyup durur ve biri odayı karıştırır o kişi Ali’dir
Herşeyi gördüğünü söyler ve Spence bu olayarı nasıl çözemedi hayrettim ettim der.
Aria Ali’ye babasına şantaj yapıp yapmadığını sorar ve Ali’de para için yaptığını söyler
Aria’ya sadece basit bir tehdit olduğunu ve o kadar da ciddi olmadığını söyler
Aria nasıl yapabildin diye sorar ve Ali bebeği komidinin üzerine bırakır
Aria tam Meredith’in getirdiği çayı içecekken Ali onu durdurur yerinde olsam içmezdim Meredith de bu sayfaları arıyor diye onu uyarır.
Aria uyanır ve bebeğin komidinde olduğunu görünce çayı içmez ve kapısı da kilitlidir
Meredith’in eczacı ile tartıştığını duyan Em ve Hanna Aria’yı merak eder
Aria dışarı çıkmanın yollarını arar ama bulamaz
Spence anahtara bakarken Toby gelir ona çiçek  almıştır verir ve yıldönümümüz kutlu olsun der.
Anahtar Toby’nin dikkatini çeker
Ve Spence anahtarın Melisa’nın olduğunu söyleyip çekmeceye koyar Toby ben gideyim işim var deyip çıkar
Aria uyanır ve kırdığı aynanın bir parçası Meredith’in eline geçmiştir
Meredith Aria’nın o sayfaları polise veremeyeceğini söyler.
Aria Meredith’e sana sormayacağım deyip şimşek çakmasını fırsat bilerek aşağı iner ama telefonlar çalışmaz ve Meredith’in tokadı ile yere yığılır
Em ve Hanna o zaman Arialara gelir
Spence Toby’i beklemektedir
Hanna ve Em içeri girer
Aria’yı aramaya başlarlar ve Meredith Aria’nın bodruma indiğini söyleyip kızlarla aşağı iner
Ve onları bodruma kilitler
Aria’da bodrumdadır kızlar onu uyandırır
Meredith yukarda gezinmektedir
Aria’nın babası gelir ve Meredith ona Aria’nın herşeyi bildiğini anlatır.
Meredith Aria’nın Kanıtı olduğunu ve arkadaşlarının da bildiğini söyler
Byron aşağı iner ve kızlara iyi misiniz diye sorar.
Byron benden korkmayın Ali’ye zarar vermedim deyip
Ali’yle son konuşmasını anlatır.
Ali Byron’a kendini kurtarmak için son sansın bunu kötüye kullanma der
Ve Byron evden çıkanın Melissa olduğunu görür
Byron Aria’ya annene söylecektim ama yapamadım sonra Ali kayboldu ve söylemek daha da çok zorlaştı diye anlatır.





Biri Spencelere zorla girer ve o Toby’dir
Spence onu yakalar ve Toby’e tokat atar
Ve Spence Toby’nin hastane giriş kartını bulmuştur.
Spence’in annesi gelir Toby kaçar Spence ağlamaya başlar.
Aria ve babası konuşur ve Aria babasından hala tırsmaktadır
Babası neden bana sormadın deyince Meredith’e inandığını söyler
Babası anlıyorum deyip kalkar Aria nereye diye sorunca babası polise olanları anlatmaya gideceğini söyler
Aria günlük sayfalarını ateşe atar ve babasına ona inandığını söyler.
Spence Toby’nin evine gider ama kapı açılmaz.
Spence içeri girmeye çalışsa da yapamaz.
Bana bu gece gördüklerim doğru değil de lütfen başka bir açıklaması olduğunu söyle der

Ama içerde olan Toby değil Mona’dır


17.BÖLÜM





OUT OF THE FRYING PAN INTO THE INFERNO

Spence kabus görerek uyanır.
Kızlar Spence’in ablasıyla konuşması gerek ama ona ulaşamıyoruz diye konuşurlar
Em’e bir kutu gelmiştir kutu Nate’in ailesindendir Ve içinde Maya’nın eşyaları vardır.
Hanna annesine kolunun spor salonunda incittiğini söyler.
Annesi her gün Mona’yı görmek nasıl diye sorar
Hanna idare ediyorum deyince seni başka bir sınıfa aldırabilirim der
Hanna hayır der sen bu işe karışmayacaksın anne.
Byron Meredith’in çok uzun zamandan beri sorunları varmış ve ilaçlarını almaya unutmuş ve bir daha sana yaklaşamayacak merak etme der Aria’ya.
Babası eve ilk taşındıkları zamanı anlatır ve sana babalık yapmada pek başarılı değilim seni koruyamadım küçükken daha kolaydı ama büyüdükçe işler değişti der.
Spence kızlara bir şey anlatmaz.
Kızlar Spence neyin var diye sorunca Toby ile pek kutlama yapamadık diye cevap verir.
Spence eve gider ama Hanna ve Aria Em’e gelen kartlar hakkında konuşur.
Paige telefonla konuşurken Hanna onu dinler ve Paige dolabına beyin koydun daha neler yapman gerekiyor bilmiyorum kafayı yemiş Caleb deyince Hanna çok şaşırır.
Paige yarın o adrese gideceğini söyler.
Em’in biyoloji defterinde Ali ve bir kızın yazışmaları vardır
Kızlar bunu üzerine konuşurlar ve Toby ile de ilgili bir bölüm vardır.
Kumsal seksisi diye birinden bahsedilir yazışmalarda ve Ali bu kumsal seksisine bir şeyleri söylemekten çekinmektedir.
Em defteri Spence gösterir ve Spence Em’e artık umrumda değil deyince Em şaşırır.
Em Toby ile ilgili olan bölümü oku istersen deyince Spence okumaya başlar.
Ali Toby’e gider ve A sensin değil mi diye sorar.
Toby keşke bilseydim onun kim olduğunu böylece hizmetlerimi sunabilirdim der
Alison ben tek değildim neden benimle uğraşıyorsun deyince sen ve senin takımın çok daha kötülerini hakkediyorsunuz der
Ali beni öpmek istiyorsun deyince Toby umursamaz ve Ali çıkar.
Spence yazıyı okup ağlar ve size gerçeği söylemedim deyip Em’e Toby ile ayrıldığını söyler
Em neden diye sorar söyleyemem der Spence sen de şimdilik kızlara söyleme sonra ben söylerim der.
Aria’dan Spence’e Ezra kafayı yedi benden ayrıldı parkta buluşalım diye mesaj atar
Spence dersten çıkar Ella nereye gidiyorsun diye sorunca bir şeyler söyleyip çıkar.
Spence Ezra’nın yanına gidip ona saydırır
Sen bunu nasıl yaparsın bu kolay mı böyle bir sırrı saklamak kolay değil
Birine kızacaksan Maggie’ye kız 7 yıldır senden çocuğunu saklayan o der.
Ezra anlamaz.
 Ezra sen ne diyorsun deyince Spence sen öğrenmedin mi diye sorar neyi der Ezra Aria sana söylemedi mi diye sorar Spence
Ezra hayır deyince Spence özür dilerim deyip gider.
Em defteri karıştırırken bir fotoğraf bulur ve fotoğrafta Cece ve Alison vardır.
Ezra okula Aria ile konuşmaya gelir ve Aria sonra konuşalım deyince Ezra çeker gider
Wilden polis merkezinde çalısan Em’in anasıyla yakınlaşmaya çalışır
Spence kendine yemek hazırlarken Aria gelir ve Spence hadi bağır çağır ağla deyince Aria
Buraya seni cezalandırmaya gelmedim senin tuzağa düştüğünü biliyorum der
Spence Aria’ya olan biten her şey için A’yı değil de kendimizi mi suçlamalıyız bu kadar yalan söylemeseydik başımıza bir şey gelmezdi deyince Aria Spence ne diyorsun der
Aria A iyi biri değil yaşam koçu filan değil bize zarar vermeye çalışıyor bunun farkında mısın diye sorunca Spence bir şey demez
Aria Spence inanılmaz olduğunu ve kendisinin de iyi olduğunu söyleyip çıkar
Em fotoğrafı Cece’ye gösterip kumsal seksisi kimdi diye sorar.
Cece bilmiyorum kim olduğunu Ali söylemedi bana,üstün körü bahsetti.
Ama o yaz Cece Ali’nin kendisine regl’inin geciktiğini ve ne yapacağını bilmediğini anlatır
Spence bunalım modundadır
Biriyle mesajlaşır
Hanna Pagie’i takip eder bir lezbiyen barına gider
Ve Paige orada biriyle flörtleşmektedir.
Biri Hanna’ya içki ısmarlar
Aria Ezra’ya mesaj atar ama Ezra geri dönmez
Em Aria’ya gelir Cece ile konuştuklarını anlatır.
Biri Hanna’yı takip eder ve Hanna Pagie’e görünmemek için onunla dans etmeye başlar
Ve o kızın kıskanç sevgilisi Hanna’nın üstüne içki atar ve Hanna’ya saldırır.
Em defteri annesine götürür ve annesi tamam sen burda bekle ben bunu kime vereceğimi öğrenip geleceğim der.
Spence makyaj yaparken ağlamaya devam eder
Hanna’da yaşı küçük olduğu ve içki içtiği için karakola getirilmiştir.
Em senin burada ne işin var diye sorar Hanna elimde kokteyl vardı o yüzden getirdiler diye anlatır.
Em ve Hanna konuşurken Dedektif Wilden gelir defteri laps diye alır doğru karar Em diye hızlıca odasına gider
Em fotoğrafın aynısından Wilden’da da olduğunu görür
Spence biriyle buluşur ve ona anahtar verip Toby’yi takip etmesini söyler
Ezra Aria’a gider Maggie’nin herşeyi ona anlattığını söyler
Aria bana kızgın mısın diye sorar Ezra yok aramız iyi deyip Aria’yı öper.
Ezra çocuğuna gidiyordur ve Aria seni arayabilir miyim Diye sorunca Ezra sonra konuşuruz AMA ağlamaklı olmuştur.

Bölüm Sonu REDCOAT: Alison’un maketini yakar.






18.BÖLÜM








DEAD TO ME

Spence hala depresyon stayla takılır
Spence’in tuttuğu özel dedektif bir şeyler buldum buluşalım diye mesaj atar.
Jason Alison’u anıt mezara koyacaklarını söyler
Spence bütün bunlarla işim bitti benim gitmem ben anıt mezara deyip atar yapar
Kızlar ve Jason şoktadır.
Mona gelip Spence’e oyunla alakanı kestin senin bu kötü modunun takımı etkilemesine izin vermem
kendine çeki düzen ver der.
Spence bu benim için oyun değil hem de hiç deyince Mona ona iyi zavallı Toby gelip bana tezahürat yapmasını istemem deyince Spence şaşırır.
Hanna Caleb’i görür ve Caleb ona annesinin halasını bulduğunu ve ona halası ile görüşmesi gerektiğini söyler
Caleb Hanna’ya oraya gitmeyeceğini söyler
Hanna orası büyüdüğün ev der gidip bakmalısın
Aria Ezra’nın evinde takılırken Wes’de kapıyı açmaya çalışır.
Spence Dedektif ile buluşur  ve Dedektif Toby’nin kredi kartını izlemiştir ve ortanca aldığını söyler
Spence anahtarı sorunca dedektif
Em polis merkezine gider ama fotoğrafı göremez ve Wilden da ortalıklar da yoktur.
Em annesinin çantasında Ali’nin ona verdiği kartpostalları görür ve annesine çaktırmadan alır.
Spence’in ruh hali Göksel’in Depresyondayım adlı şarkısındaki dizelerindeki gibidir;
‘Depresyondayım,unutuldum,aldatıldım,sevgiimden ayrıldım’…
Em kartı alır ama kartta Fransızca bir şeyler yazdığından onu Spence’e getirir.
Spence ona kartta;
‘Deşip durmayı bırak polis cinayet işlemeye elverişli olanın sen olduğunu çoktan biliyor’ yazdığını söyler.
Em Spence’e Toby ile ilgili sorular sorar ve bazen kötü görünen şeylerin o kadar da kötü olmadığını mantıklı bir açıklaması olduğunu söyler
Spence ya daha kötüyse der o zaman ne yaparız.
Em Dr.Sullivan’a gider ve yeni ofisine geçmiştir.
Anlatmaya başlar; Mona okula döndü
Bir adam öldürdüm der
Sullivan  kendini korumak zorundaydın deyince herkes beni kahraman olduğumdan bahsediyor ama ben birisini öldürdüm ve unutamıyorum.
Sullivan ona hipnoterapi terapiyi denemek ister misin diye sorar
Em bunu kabul eder.
Spence hala bunalımdadır ve Toby ile ilgili ne var ne yoksa o kutuya toplar ve incelemeye başlar.
Dedektif’İ arayıp araştırmaya devam etmesini söyler
Caleb ve Hanna Caleb’in büyüdüğü eve gider.
Jason Spence’e sorununun ne olduğunu sorar
Spence bir şey söylemez ve benimle bunu tartışmak istemezsin inan bana sen borçlu çıkarsın deyip derse gider.
Hanna Caleb’in amcasına babası hakkında bir şeyler sorar ve amcası da Caleb’in babasının babalığı kabullenemediğini söyler
Em hipnoterapiye başlar.
Em Ali’yi görür ve Dilaurentislerin arka bahçesindedirler
Ali burada olmamalıyız çok tehlikeli der
Em elinde kürekle Ali’ye yürüdüğünü görür.
Ali Em'e  durmalısın diye bağırır.
Ve o  anda Em uyanıp Sullivan’ın ofisini terkeder.
Em ciddi ciddi katil olduğunu düşünür.
Jamie( Caleb’in amcası) Hannaya Caleb’in babasıyla olan bir resimini verir ve bunu Caleb’e vermesi gerektiğini söyler.
Em Ali’nin bu kartpostalları onun için hazırladığı günü hatırlar
Ali ona sen ben Paris harika olacak ve Eyfel de harika görüneceksin
Em Ali’ye orada ne kadar kalacağız ki diye sorar
Ali de Sonsuza kadar orada kalacağız diye cevaplar.
Spence parayı verir ve anahtarı alır
Aria ve Wes yemek almaya çıkar.
Mr Kaplan diye biri Wes’e ailen yönetim kurulunu halletti am beni satın alamadı bakalım yumruğu suratına indirince ne yapacaksın deyince Wes pizza kutusunu adamın kafasına geçirir ve Aria ile koşmaya başlarlar.
Aria o kimdi diye sorar Wes’e fizik hocamın kocası der okuldan atılma yolları ararken biraz abarttım sanırım.
Hanna fotoğrafı Caleb’e verir ve senin baban Jamie deyince Caleb çeker gider.
Mona Sullivan’a orkide getirir ve yaptığınız seyi ödeyemem hayatımı kurtardınız resmen der.
Spence özel dedektifin verdiği adrese gider
Odada resimler vardır ve onlar sökülmüştür.
Anıt mezar için Spence gelmez ve kızlar oraya gider
Spence gelir ve Jason’a Ali öldüğünde hamileymiş Wilden’dan diye anlatır
Kızlar şoktadır ve Jason çeker gider
Kızlar Spence’e biz senin arkadaşlarınız kum torbaların değil deyip giderler.
Em bir şeyler hatırlamaya başlar.
Em bunu yapmamalıyız deyince siyah kapşonlu biri onu götürür.
Em kızlara kırmızı yağmurluklu kız der
Kızlar anlamaz hepsi burada oldu hatırlamadığım gecede ve olayların sorumlusu kırmızı yağmurluklu o kız der.
Spence Marion Cavanaugh’un anıt mezarına gider anahtar ile Toby yazar



Bölüm Sonu A: İçki dükkanındadır ve viski alır



Kitaplara Meraklıysanız;

http://ptdenizokumaaski.blogspot.com.tr/




19.BÖLÜM





WHAT BECOMES OF THE BROKEN HEARTED

Spence okulda yoktur
Em Toby’e mesaj atar,arar ama Toby geri dönmez.
Spence dekatlon takımdan atılır
Hanna Caleb’in amcasını araştırmaya çalısır ve Em ona aslında dekatlon hocası ile konuşsak belki işe yarar der
Ezra’nın annesı Aria’yı arar
Wes’i sorar Aria’da burada değil de
Em Cece’ye Wilden’ı sorar ama Cece umrunda değilmiş gibi davranır ve dükanın web sitesiyle uğraşması gerektiğini söyler
Takımdan Andrew Spence’e gelir takımiçi dayanışmada olmalıyız kavgaya yer yok diye sitem eder.
Spence bensiz Dünya Tarihi’nde yıkılırsınız hiçbir şey yapamazsınız der


Andrew'da onu ben hallettim deyince Spence hadi bakalım o zaman seninle oyun oynayacağız ve yanlış bilgimiz soru için ikimizde birer kıyafetimizi çıkartacağız
Ben kazanırsam takıma dönerim Andrew tamam der ve oyun başlar
Hanna Jamie’e  gider ve sen Caleb’in babasısın değil mi diye sorar.
Jamie evet ama adli sicilim kötü yiyecek çaldım o yüzden o benden daha iyi birini hakkediyor.
Oyun devam ederken Spence ve çocuk üstünü çıkarır
Em gelir ve çocuk hemen çıkar
Em Toby bu kadar affedilemez ne yaptı diye sorar
Em tek acıyı sen çekmiyorsun hatırlatırım deyip çıkar gider
Cece Aria’ya  fotoğrafçı bulamadım ekipmanlarını al ve gel diye mesaj atar
Caleb Hanna’ya  yardımını istemiyorum,onunla buluşmak istemiyorum tek başına büyüdüm onu görmek istemiyorum der
Em Jason’ın yanına gelir ve Jason ona soramazsın der
Fotoğrafı filan anlatınca Jason öyle bir fotoğrafta Ali’nin babama yaptığı kolajda vardı hadi babamın ofisine gidip bakalım der.
Wren Spence’lere gelir ve arkadaşın beni aradı deyince hangisi diye sorar Spence
İnanamıyorum der Spence Mona mı  deyince Wren o da zor zamanlardan geçti o yüzden nlayabiliyor der
Spence tamam o zaman hazırlanayım çıkarım der
Hanna Jamie ile buluşmaya gidecektir ve Caleb’de ona katılır
Ve Jamie bayağı geç gelir
Jason ın evinin önü viskilerle doludur ve Em ile birlikte şişeleri temizlerler
Spence Wren’e şehir dışında bir yere gideceğiz der
Bbasını ofisine giden Jason kutulara bakar
Hanna Ted’e Caleb’in babasına iş verebilir mi diye sorar
Em ve Jason  kolajda Wilden,Ali ve Cece’nin de olduğu fotoğrafı bulur
Jason o geceyle ilgili bir şeyler hatırlar;

Jason dışarı çıkar ve su içer
Melisa ve Ali konuşuyordur ve Jason sızıp kalır




Spence ve Wren bir kafeye girerler bu kafe tabiki de dekatlon yarışmanın olduğu yerdir 
Spence Mona’ya iyi şanslar teşekkür ederim deyince Mona Spence’e kafayı yedin Toby yüzünden mi diye sorar.
Spence sana göre o benim hiç sevgilim olmamış ama arkadaşlarım benim onları alamayacaksın der
Mona hani arkadaşlar nerede göremiyorum hiçbirini deyince Spence Mona’nın üstüne atlar ve kavga etmeye başlarlar.
Wren onu alır ve ordan ayrılırlar.
Wes  Aria’ya bu gece kalacak yerim yok deyince Aria gel bizde kal sıkıntı olmaz der
Cece Aria’yı arayıp arabamı çekmişler siz nasılsınız diye sorar ama bu esnada arabasındadır
Hanna ile Caleb kilisededir çünkü Ted Jamie ile iş görüşmesi yapmaktadır.
Caleb ve Hanna kilise de öpüşürken Hanna’nın annesi görür ve amin der
Em ve Jason’ın bindiği asansöre bir şeyler olur ve telefonları çekmez
Melissa  Spence’i arar ve Wren telefonu açıp Spence’in gıda zehirlenmesi geçirdiğini ama şimdi iyi olduğunu söyler.
Wes ve Aria ortak zevkleri olduğunu keşfeder
Wes laps diye Aria’yı öper.
Jason ve Em  asansörde mahsur kalır ve asansör boşluğundan atlamak zorunda kalırlar
Em çıkar ve Jason asansörle beraber düşer
Jamie’nin iş kutlaması için pizza ısmarlamıştır ve pizzaları alırken Hanna’ya bana güvendiğin için teşekkürler der
Hanna bir şey değil der ve Jamie’nin pizzacıya verdiği paralardan birinde çizilmiş zarlar görür ve aslında o paranın kiliseye bağış yaptığı para olduğunu anlar
Em’den sos mesajı gelir
Jason gerçekten de biri benim ölmemi istiyor deyince Em fotoğrafı sorar
Jason da fotoğrafın çalındığını söyler
 Spence hastaneye gelir ve kızlar şaşırır.
Hemşire kızlara Jason’ı sorar ve kızlar yatağında der ama Jason yatağında yoktur

Bölüm Sonu A: Viski şişelerinde kızların resimleri vardır ve şişeyi çevirirler şişe Spence ile Aria ‘da durur Spence'in resminin olduğu şişeden viski içerler.


 20.BÖLÜM





HOT WATER

Kızlar Cece yalan söyledi neden olduğunu bulmamız gerek diye konuşurlar

Aria eve gelir Wes gitmiştir
Wilden Cece’yi zorla arabasına bindirirken Hanna bunu farkeder ve Wilden da onu farkeder.
Hanna anasına Ali ile Wilden’ın bir ilişkisi olduğunu düşündüklerini söyler
Spence ölü gibi yatmaktadır.
Aria Ezra’nın evine gider ve Ezra’yı görür ne zaman döndün beni neden aramadın gibi sorular sorar ve Ezra Aria’ya onu hayatında istediğini söyler.
Paige,Em,Hanna kostüm dükkanına gider.
Spence Aria’yı görünce tuvalete girer ama Aria peşindedir
Aria Spence sana ihtiyacımız var lütfen bırakma bizi der ama Spence’den ses gelmeyince Aria çıkar gider
Paige,Em,Hanna kostüm dükkanına gider.
Shana adlı kıza Venedik maskeli kostümü kim aldı diye sorarlar.
Shana bunun hakkında bilgi veremem der
Hanna ve Paige kostüme bakarken Emily bilgisayara girer ve adresi kendine yollar
Ezra’nın annesi Aria’ya teşekkür eder ve oturabilir miyim iyi bir başlangıç yapamadık diye konuşmaya başlar
Annesi konuşur ve Aria Wes’i anlattığını zanneder ama o Ezra’dan bahsediyordur
O artık çocuklu biri sana sıra gelmez diye vir vir vir konuşur ve Aria’nın siniri bozulur.
Aria Hannaya gelir ve Ezra geri döndü ama anası da der
Spence bir şeyler okurken Wren gelir sanırım konuşmamız lazım deyince
Spence üzgünüms eni kullandım der
Wren Spence’den kendisine bir şans vermesini ister
 Wren onu yemeğe davet eder ve Spence Wren’i öper
Hanna’nın annesi onu arar ama mesaj bırakır beni ara diye
Wilden da Hanna’nın anasını takip eder
Ezra’nın annesi Maggie’nin dairesini satılığa çıkarır ve Ezra kara kara düşünmeye başlar.
Wilden Hanna’nın annesini tutuklamaya kalkışır
Wilden Hanna’yı sustur yoksa ben de konuşurum ve her şeyini kaybedersin diye tehdit eder Hanna’nın annesini.
 Hanna’nın annesi arabasına biner ve Wilden arabanın önündedir
Ya sen susturursun Hanna’yı ya da ben deyince Hanna’nın annesi dayanamaz ve Wilden silahına uzanacakken ona çarpar.
Spence buhar odasına girer ve siyah kapşonlu biri ortalarda dolaşıyordur.
Spence dışarı çıkamaz ve aşırı sıcak buhar odasında kalır






A takımından biri aynaya not yazmıştır;

‘BENİ WREN İLE KIŞKIRTMA’-A diye.

Ve Spence bayılmak üzereyken Aria gelir.
Em Cece’ye gider kapı açıktır ve Cece toplanıyordur
Em neden yaptın diye sorar.
Cece kime güvenemeyeceğimi bilmiyordum diye cevap verir.
Em fotoğraf hakkında sorular sorar ve Cece o fotoğrafı Melissa’nın çektiğini söyler.
Hanna’nın annesi şoktadır ve eve döner.
Spence  Aria’ya Em ve Hanna’yı ara Mona’ya kim yardım ediyor biliyorum ve sizinle paylaşmam gerek der
Hanna ve annesi olay yerine gider Wilden ın arabası vardır ama kendisi yoktur.
Ve Wilden’ın arabasında kamera vardır tüm olanları çekmiştir.


Bölüm Sonu A: Plaktan bir şarkı dinler ve çelenk hazırlar ve üstüne de en içten dileklerimle diye bir yazı yerleştirir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SHERLOCK 1.SEZON 1.BÖLÜM A STUDY IN PINK

SHERLOCK 1.SEZON 2.BÖLÜM ÖZETİ THE BLIND BANKER

SHERLOCK 1.SEZON 3.BÖLÜM THE GREAT GAME (SEZON FİNALİ) ÖZETİ