TATLI KÜÇÜK YALANCILAR-PRETTY LITTLE LIARS 3.SEZON ÖZETİ-5 SPENCE'İN RADLEY'E YATMASI,TOBY'NİN BAŞINA GELENLER,SEZON FİNALİ VE DİĞER OLAYLAR


21.BÖLÜM








OUT  OF SIGHT OUT OF MIND

Spence Toby’nin A takımından olduğunu söyler kızlar şoktadır.
Hanna ve anası ne yapacağını bilemez
Hanna'nın annesi şimdilik kimseye bir şey söylemeyelim sonra çaresine bakarız der
Em inanmıyorm deyince spence gerçeklere bak der
Em Toby'i arar ona mesaj bırakır
Aria Ezra'ya gelir ve Malcolm oradadır Aria şaşırır
Maggie ve Malcolm bu sabah geldiler diye açıklar Ezra ve  Maggie iş bulursa burada kalacaklarını söyler
Hanna haberleri izler
Hanna ve Em konuşur Toby'nin kaldığı evdedirler.
Em Toby'nin öyle bir şey yapmayacağını söyler.
Em Toby'e aldığı hediyeye bakarken içinde otopark kartı bulurlar ve üzerinde E.Lamb yazar.
Maggie gelir Aria tedirgindir ona bir şey söylemedim deyince Maggie sıkıntı yok keşke daha önce söyleseydim baksana nasıl eğleniyorlar
Ezra ve Maggie nin işi çıkar ve Aria Malcolm'a bakabileceğini söyler
Spencer'a bir çelenk gelir ve bu A'nın yaptığı çelenektir
Spence onu içeri alır not vardır
Notta

SANA YAKIN BİRİ BUNU ÖDEYECEK YAZAR

Mona'yı gören Spence cicekler için teşekkürler eder
Ve Spence Mona'ya ben oyun oynamıyorum onlara dokunursan seni öldürürüm der
Em Toby lere gider ve mektuplara bakar
Toby'nin kamyonetini gören Em dışarı çıkar ama iş arkadaşı onun kamyonetini getirmiştir
Celenk in üzerindeki notta sifre vardır ve EM yazar
Wİlden ile ilgli haber yoktur
Şifre de Em ile ilgili bir şeyler vardır ve Spence seni yalnız bırakmayacağım sana zarar veremeyecek deyince Em bu kadar abartma deyince asıl sen bu kadar rahat olma der Spence
Em anasına Toby ile ilgili soru sorar
Em anasının bilgisayarından Toby’nin evinde bulduğu kartı  araşıtırır
Toby Em’e

‘ARAMAYI BIRAK SENİNLE BULUŞACAĞIM’

                                                                                                diye mesaj atar

Ve Malcom yere düşüp çenesini yaralar
Aria onu hastaneye götürür ve Ezra’den özür diler.
Aria Ezra’ya istediği kadar ona kızabileceğini söyler.
Mona yola çıkar ve Spence de onu takip eder
Mona orman gibi bir yere gider
Hanna eve gelir ve Wilden’ın arabası garajlarındadır
Hanna kamera görüntülerini izler
Em Toby ile buluşmak için Olivia Caddesine gelir






Spence Mona’nın peşindedir ormanda biri yerde yatıyordur ve Spence dövmesini görür
Mona onun Toby olduğunu söyler
Spence Mona deyip peşinden koşar
Spence o an kafayı yer
Em bekler ama kimse gelmez ve kırmızı yağmurluklu kızı görür
Arabadan çıkıp bir fabrikaya girer
Biriyle konuşur ve onu görmedim der
Hanna Aria’ya herşeyi anlatır
Hanna ve Aria Wilden’ın arabasını göle iter
Araba battıktan sonra ışıkları yanmaya başlar ama birşey olmaz
Hanna’nın annesi bugün Wilden’ı gördüm sanırım ve kaza yerinden geçtim arabası da yoktu
Em’in arabasının camı kırılmış ve bir paket bırakılmıştır
Paketin içinden not çıkar
Notta

‘TOBY ARTIK YOK’-A

Yazıyordur ve içinden bir de sevgiyle anılacak diye Toby’nin fotoğrafı olan bir broşür çıkar ve Em şoktadır
Aria Malcom nasıl diye Ezra’yı arar
Spence iyice kafayı yemiştir
Kızlar bunun hakkında konuşur
Spence Radley’e yatar





Ve biri balık tutarken polis şapkası bulur




22.BÖLÜM








WILL THE CIRCLE BE UNBROKEN

Kızlar Spence’in nerede olduğu hakkında konuşurlar ve bugün de göremezsek artık evine gideriz diye kararlaştırılar
Ve bundan 5 dk sonra Melissa gelir kızlara Spence’i gördünüz mü dün gece eve gelmedi der
Spence Radley’de kartlarla oynar
Hanna’nın annesi olanlardan sonra Ted ile görüşemez
Dr. Sullivan Spencer’ı gördüğüne şaşırır
Dr.Sullivan neden adını söylemedin diye sorar
Spencer Hastings olmamak güzel bir şeydi diye cevaplar
Peki  neden Spencer olmaktan vazgeçtin diye sorar
Spence Toby Cavanaugh öldü ve onun cesedini gördüm diye cevaplar
Wilden gelip Ted’e merhaba peder merhaba deyince Hanna ve annesi çok şaşırır
Wilden balık tutmaya gittim yoktum buralarda der
Aria babasına gider ve Ezra’dan bahsedecekken Ella'nın ona herşeyi anlattığını söyler
Babasına ona Hollis’te iş ayarlayabilir misin diye sorar
Melissa Spence ne oldu diye sorar
Sorun yok deyince Melissa nasıl yok deyince şuan burdasın der
A Hanna’ya Annesi ile Wilden’in kaza gecesinden olan bir fotoğrafını atar
Spence E.lamb’in kim olduğunu bulur
Hanna’nın annesi New York’a seminere gidecektir ama ertelemem lazım seni bu halde bırakamam Hanna deyince Hanna gitmelisin ben Emlerde kalırım der
Em Dr.Sullivanla konuşmaya gider
Sullivan Spence bu halde çünkü Toby’nin  cesedini gördüğünü düşünüyor ormanda bir şey bulunmadı ve polisler Toby’nin ailesine giderler
Ella ve Byron Ezra’nın durumu hakkında konuşurlar
Spence Toby öldü der ve Sullivan’a inanmaz
Spence Hasta bakıcı Lamb’e Toby’nin evinde gördüğü kimlik kartından bahsedince Lamb de ona birinin personelleri takip ettiğini söyler
Spence bir şeyler sorunca Lamb bir şey demek istemez sadece işimi seviyorum der
Spence'e kaldıgın oda Mona'nın odası olduğunu söyler
Spence'in aklına Mona ile ilgili eski bir anı gelir
Ali ve Spence kilisededir ve Mona'yı izleyip gülerler
Ali günlüğünü yanında taşıyordur ve Spence'e bunu senin için yazıyorum ben ölünce anlayacaksın ve skandal ötesi onlar senin için der
Byron Ezra'ya gider konuşurlar Byron sana yardım etmek isterim
Lamb ve Spence konusur Lamb Toby ile tanıstığımda annesi burada hastaydı diye anlatmaya başlar Spence soktadır
Kızlar Spence hakkında konuşurken içeri Mona girer ve Spence nerede diye sorar
Aria Radley'de olduğunu söyler ve senin sayende diye ekler
Müdür Aria'ya Ezra ile sorular sorar
Ezra ile görüsüyor musun diye sorar Aria hayır diye cevaplar
Spence'in 72 saat Radley de kalması gerekmektedir
Mona Spence'i görmeye gider ve kurabiye götürür
Mona'ya neden Toby yi öldürdün diye sorar
Mona Spence'e inatçı olduğunu söyler
Spence ne istiyorsan cevabım hayır deyince Mona Ali hamile değildi bak burada günlükte yazıyor deyince Spence sasırır
Günlüğün büyük bir kısmı bende der ve diğeri nerede biliyorum
Senin sormayı düşünemeyeceğin soruların cevapları var bende ama sen yapboz parcalarını bir araya getirsen de tamamını göremiyorsun bana ihtiyacın var der
Spence Mona'ya ona ihtiyacı olmadığını söyler
Spence ben deliyim unuttun mu deyince Mona sen de en az benim kadar aklı basındasın bunu biliyorum
Hanna'nın annesi NY için yola çıkar ve arkadan Wilden gelir ve Hanna'ya arabasını sorar
Spence grup terapide konuşur ve Sullivan ona sorular sorar
Spence içindekileri dökersanki karşısında kızlar varmış gibi
Ve onlara artık kim olduğunu bilmediğini ona güvenemeyeceklerini söyler





Bölüm Sonu A: Carnival posterine bakar ve karavan ile yola cıkar


23.BÖLÜM








I AM YOUR PUPPET

Kızlar Spence'i görmeye gider
Spence Toby'nin öldüğünü söyler
Aria ormanda kamp yapan birinin olduğunu ama Toby olmadığını söyler
Spence hayır Toby gördüm onu der
Spence zamana ihtiyacının olduğunu söyler
Hanna hayır burada kalamazsın deyince Spence çok yorgunum kızlar deyip odasına gider
Kızlar Spence'i oradan nasıl çıkaracaklarını konuşurken Em ona ölen kişinin fotoğrafını gösterelim deyince Aria ciddi olamazsın böyle bir şey yapamayız der
Em neden daha önce yaptık şimdi de yapabiliriz der
Lamb Spence 'e bir oyun getirir ve beraber oynayabiliriz istersen diye öneri de bulunur
Spence bir cevap vermeden Wren gelir Spence yeni gelmişsin haberim yok nasılsın diye sorar
Wren bu oyunu Eddie getir mi Mona ile bu oyunu oynardı hep der
Ella Hanna'ya anneni aradım ulaşamadım bir konu hakkında görüs almam lazım deyince Hanna ne oldugunu sorar
Ella ben kilise komitesinde olduğunu ve bir sıkıntı olduğunu söyler
Hanna Caleb'in babasıyla mı ilgili diye sorar
  Jamie bronz çanı onarılması için götürmüş ama geri getirdiği çan daha düşük bir değerdedir
Caleb'e bir sey soyleme annen beni arasın diyetembih eder Ella Hanna'ya.
Spence oyunda bir seyler farkeder ve onu denemeye koyulur
Mona oyunu harita olarak kullanmıştır ve Spence zorlamadan camı açar
Caleb ile Hanna Jamie ile yemek yerken Ted Jamie'yi arar
Annesi gelir ve Spence i götürmek ister Spence daha hazır değilim deyip kıyafetlerini yere atar
Annesi Toby ile aranızda ne var diye sorar
En son birini bu halde gördüm o da Alison'du ve bir hafta sonra kayboldu der
Ve Spence'e anlatmaya başlar
Alison bizde kaldığı bir gece su içmek için aşağı inmiştim ve Ali dışardan geldi ağzı kanıyordu
Ne olduğunu sordum söylemedi ailesine de söylemem gerektiğini söyledi
Spence annesine bir şey söylemez
Spence herkesin uyumasını bekler ve haritayı inceler
Kızlar morga girer ve Aria kapıda bekler
Em cesetlere bakar ve  torbayı acar
Aria kırmızı ceketliyi morgda görür peşinden gider ama yakalayamaz
Ölen Toby değildir ve cesetten maske çıkar
Spence Lamb'a Wren ile aranız bozuk galiba diye sorar
Lamb o adam buraya farklı nedenlerden dolayı geldi der
Caleb gelir babasına haksızlık yapıldığından bahseder
Hanna ona kilise olayını anlatır
Malcom'u biri karate kursundan almıstır ve Aria ne yapacağını bilmez
Aria Malcomun sırasında karanlık karnaval broşürü bulur
Malcom A takımından biriyle kukla göstersisi izliyordur
Aria deli gibi Malcom'u arar ama bulamaz
Caleb babasına atar yapar
Aria Malcom'u bulur ve beni arkadasın Alison aldı der
Spence odadan dışarı çıkar ve adımlarını saya saya gider
Spence daha önce Mona'yı buldukları çoçukların olduğu odaya gider ve Alison oradadır
Alison onunla konuşur ve şarkı çalmaya başlar
Dans ederler ve Spence dans etmek istemiyorum bir şeyler arıyorum deyinceAli ona yolu gösterir ve oyuncak atın kafasındaki kağıdı ve girişçıkış kartını ve Cece'nin kartını bulur
O anda Wren gelir ne yapıyorsun diye sorar
Ezra İle Aria buluşur Ezra ona sen Malcom un yeni kahramanısın seninleyken çok eğlenmiş deyince Aria şaşırır
Aria artık bunu yapamam ve senin çoçuğun var der çekip gider
Spence Wren'e onu kaç kere ziyaret etti Cece'ye izin veren senmişşin diye sorar
Wren Cece Mona ya yardım etmek istiyordu ve Mona ya ziyaretçi yasağı olmasına rağmen onu ben kabul ettirdim
Ali bir parti kavgasında Cece yi okuldan attırmıs diye anlatır
Cece diğer tarafa geçti ve Mona için rol model olacağını düşünüyordu
Mona'nın burada olduğunu sen nereden biliyordun deyince Wren Melisa aradı
Annesi Em ile konusmak için odasına gelir ve bunu arkadaşlarına söyleyemezsin der
Bu sabah 20'li yaşlarda biri buldular ve vucudu yara içindeydi ve teşhis etmek bayağı uzun sürecek dedi
Caleb'in morali bozuktur ve Hanna onu teselli eder
Hanna'ya

BUNU DUYDUN MU BU SES SENİN HATANIN SESİ EĞER ZİLİ GERİ İSTİYORSAN YÜZÜĞÜ VER-A

                                                                   diye mesaj gelir ve Caleb'de  mesajı görür


 Em gelir bu aksam bir ceset bulmuşlar hem de Spence'in tam olarak anlattığı yerde ne yapacağız diye sorar
Spence siyah kapsonu alır ve Mona'ya ben varım demiştir
Morga getirilen cesette de  Toby'nin dövmesinin aynısından vardır.








24.BÖLÜM






A DANGEROUS GAME (SEZON FİNALİ)

Spence eve çıkmıştır ve Em'e ben senin kadar güçlü değildim Toby i görünce pes ettim ama artık kurban olmak istemediğini söyler
Spence ailem benim Radley'e rahatlamak için yattığımı anlatmış o yuzden benim için hoşgeldin partisi verecek orda olmanız gerekiyor der
Mona karavana  gelir ve siyah kapsonlu biri bilgisayarla uğraşır
Kızlar fotoğrafı Malcom'a gösterme fikrini ortaya atsa da  Aria pek gönüllü olmaz
Aria Ezra'yı okulda görür ve konuşurlar
Jenna telefonla konuşur ve A ona mesaj atar
Hanna Malcom'a bakıcılık yapmak için başvurur
Ezra Hanna'ya bu akşam denemesini ve ona göre karar vereceğini söyler
Jenna biriyle konuşmaya gider ve cuma beraber olacaklar der ve konuştuğu kişi Shana'dır En Shana Jenna'ya kötü gününde yanındayım der
Aria ve Ezra konuşur Aria işi alman gerek bizim hakkımızda doğru düşünemiyorum
Aria onu sevdiğini ve işi alması gerektiğini söyler
Ezra'da onu sevdiğini söyler ve aria gider
A Jenna'nın fotoğ
raflarını çekmiştir







İki siyah kapşonlu buluşur
Siyah kapşonludan biri Toby diğeri ise Spence dir
Spence'i gören Toby'de çok şaşkındır
Spence Toby'e sen bunun bir parçası mıydın diye sorar
Mona bana çok sonra anlattı ve seni korumak için yaptım
Toby Spence'e Mona burada olduğunu biliyor mu diye sorar
Spence hayır bilmiyor  ve onun güvenini kazanmak için 7 yasında çocuğu kaçırdığını söyler
Spence Toby'e Aria ve Ezra'nın ayrılma sebebiyim ne yapacağım ne yapacağım ben der
Toby ona inanması gerektiğini ve akip etmesi gerektiğini söyler
Hanna  Malcom'a Alison'un resmini göstermeyi kafaya koymuştur ve ona tv izlemenin beyin çürüttüğünü söyler
Malcom'a fotoğaflar göstermeye başlar ve Malcolm hiçbirini tanımaz ve Em'i arar
Melissa Jennalara gider ve Em onu görüp takip eder
Em Shana,Jenna,Melissa'yı beraber görür
Toby ve Spence bir motele gider ve konuşmaya başlarlar
Toby işin başında kırmızı ceketli kızın olduğunu söyler
Toby Spence'e sen hala bana güvenmiyorsun bunun fakındayım
Toby ve Spence karşılıklı ağlaşır öpüşmeye başlarlar ve birlikte olurlar
Malcom Alison burada deyip ve Spence'i gösterir
Hanna şok içinde Em ve Aria'ya söyler
Ezra gelir ve Aria'ya işi kabul ettiğini söyler ve Aria Ezra'ya bizim için asla mutlu son yok der
Spence kırmızı ceketliyi takip eder ama onu kaybeder
Tekrardan bulur ve o kişi Hanna'dır
Kızlar tuvaletten çıkar ve Spence'e sen de bizdensin demek
sen de kırmızı ceketliyi tanımıyorsun der
Kızlar Spence'e bize doğruları anlat sana yardım etmek istiyorum der
Spence herşeyi Mona ayarlamıs Toby'nin ölümü ve Radley e gitmemi istemıs diye anlatır
Mona Toby'nin hala yaşadığını söyledi ve ben bunun için onun teklifini kabul ettim
Spence Toby'nin yaşadığını ve onların tarafında olduğunu söyler
Spence yarınki parti bir entrika kırmızı ceketli hepimizi istiyor der
Bize ne zaman söyleyecektin diye sorar Hanna ve Spence o fotoğrafı bilerek attığını söyler
Ama yarın kırmızı ceketli yi biz yakalayacağız der Spence
Fitz Aria'nın dersine girmeye başlar kızlar Aria'ya bakar Aria'da şaşkındır
Spence,Toby ve Mona partinin olduğu eve gidip kızları beklemeye başlar.
Mona neredeler diye sorar Spence'e
Spence de geliyorlar merak etme diye cevaplar
Kızlar kimse gelmeden eve girer ve çatıya çıkarlar
Mona kırmızı ceketli ile konusur ve uçakla geliyordur
Mona hadi yürüyüşe çıkalım deyince  Toby ben hallederim deyip  Spence hadi ayağa kalk der
Spence sana inanmıştım der ve Toby Spence'i dışarı çıkartır
kızlar yukardan olanları izler
Uçak geliyordur ve biri tüm kapıları kapatır




Kızlar Mona'ya hesap sorar
Evde yangın çıkar kızlar dışarı çıkmanın yolunu arar ama bulamaz
Mona kırmızı ceketlinin kim olduğunu bilmediğini söyler
Uçaktan biri iner ve eve doğru yürür
Spence onu Ali'ye benzetir
Toby tam birinin peşinden giderken başına aldığı darbe ile yere yığılır ve  kişi çakmagı da Toby'nin yanına atar
Ali kızları kurtarır uçaktan inende odur ve Hanna onu görür
Mona onları Ali'nin çıkarttığını söyler
Hanna ben de gördüm deyince Em saçmalamayın o öldü der ve Spence bende gördüm
Spence

KIRMIZI CEKETLİ ALİSON

                                                                       der

Toby uyanır ve çakmaga bakar
kızlar yola çıkar ve Mona her şeyin Radley de baladığını şeytanla anlaşma yaptığını söyler
Kırmızı ceketlinin hep maske taktığını ve  Ali'ye benzediğini söyler
Biri Wilden'ın arabasını gölden çıkarmıstır
İçinde hala kamera görüntüleri vardır
Jenna ve Shana Wilden'a yardım etmiş ve onu taşımışlardır

Kızlara

ARTIK BENİMSİNİZ ÖPTÜM-A

                                                                  diye mesaj gelir

Arabanın bagajındaki bir şeye kızlar çok şaşırır
Alison'un arka bahçesinden bir el çıkar ve biri onu çeker







































Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SHERLOCK 1.SEZON 1.BÖLÜM A STUDY IN PINK

SHERLOCK 1.SEZON 2.BÖLÜM ÖZETİ THE BLIND BANKER

SHERLOCK 1.SEZON 3.BÖLÜM THE GREAT GAME (SEZON FİNALİ) ÖZETİ